Varaa esittelyburger-menu

Digitaalinen näyttelytila

Tarjoa asiakkaille parhaat mahdolliset edellytykset unelmakotinsa luomiseksi.

Uusi asunto on monille suurin elämässään tekemä sijoitus, ja kuitenkin se ostetaan jotain, mikä valmistuu 1-2 vuodessa, hyvin vähän tietoa siitä, miltä se todellisuudessa näyttää. Käytä digitaalista näyttelytilaamme tehdäksesi päätöksen asiakkaalle helpommaksi. Näyttelytilaa voidaan käyttää sekä myyntiprosessin että lisävalintaprosessin osana.

Integroitu verkkosivustollesi

Voit helposti integroida Digitaalisen näyttelytilamme verkkosivustollesi. Anna asiakkaiden kokea käyttäjäystävällinen käyttöliittymä tuotteiden valitsemiseen ja sisustusmuutosten esittämiseen.

Integraatiot

Tarjoamme joustavia työkaluja integraatioihin erilaisten verkkokauppa- ja kiinteistötuotteiden kanssa. Lisää tuotetoiminnallisuutta ilman tarvetta siirtyä uudelle alustalle.

Esittely

Varmista, että esität tuotteesi aina parhaalla mahdollisella tavalla. 4K-laadulla asiakas saa tunteen siitä, että hän näkee tuotteen livenä.

Lisää myyntiä

Käyttämällä digitaalista showroomiamme lisämyyntiprosessissa havaitsemme, että asiakkaat tuntevat olonsa turvallisemmaksi samalla kun räätälöintien myynti kasvaa noin 15%.

Räätälöi tarpeidesi ja toiveidesi mukaisesti

Koe joustava työkalu, joka tekee työstäsi helppoa kuin lasten leikki.

Säännöt

Luo sääntöjä vaihtoehtojen helppoon hallintaan ja mukauttamiseen.

Paketit

Helpota asiakkaan valintaa valmiilla paketeilla. Päätä itse, voiko asiakas tehdä tiettyjä mukautuksia paketteihin.

Mallit

Käytä valmiita malleja nopeaan ja helppoon digitaalisen showroomisi luomiseen ja suunnitteluun.

Hintakyselyt

Laajenna asiakkaan valinnanmahdollisuuksia antamalla heidän pyytää tiettyjä tuotteita. Lähetä tarjous halutusta tuotteesta suoraan digitaalisessa näyttelysalissasi.

Täysi hallinta

Pidä täysi hallinta asetuksista, kuvista, kuvauksista ja muista elementeistä, kaikki Journeyn alustalla.

Yksilöllinen näkemys analyytikkotyökalullamme

Analyytikkotyökalullamme saat ainutlaatuisen käsityksen siitä, mikä tuottaa parhaat tulokset. Analysoi myyntidataa, kampanjoiden vaikutusta, paketteja ja saa arvokasta tietoa tulevia valinnaisia tai myyntikampanjoita varten.